Najczęściej zadawane pytania dotyczące COVID-19
Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania dotyczące COVID-19 w związku z naszą pomocą medyczną i usługami ubezpieczeniowymi
- Czy DAN pokrywa zakłócenie podróży lub odwołanie podróży z powodu COVID-19?
- Kraj, z którego mam lecieć, zamknął granice, lotniska są zamknięte. Czy ubezpieczenie pokryje dodatkowe koszty podróży?
- Obecnie podróżuję. Czy jestem objęty ubezpieczeniem na wypadek choroby lub złego samopoczucia, czy też wypadków nurkowych i niezwiązanych z nurkowaniem?
- Obecnie podróżuję i mam objawy / zdiagnozowano u mnie COVID-19. Czy jestem objęty ubezpieczeniem?
- W jaki sposób pandemia Covid-19 wpływa na moją ochronę ubezpieczeniową DAN?
Nie znalazłeś poszukiwanych informacji lub masz inne pytania? Zajrzyj do sekcji FAQ lub skontaktuj się z nami.